Created
May 9, 2013 15:09
-
-
Save Rembane/5548055 to your computer and use it in GitHub Desktop.
This file contains hidden or bidirectional Unicode text that may be interpreted or compiled differently than what appears below. To review, open the file in an editor that reveals hidden Unicode characters.
Learn more about bidirectional Unicode characters
| Hej! | |
| Som en trevlig present så här i början på det nya året kommer kallelsen till Sverok Nedre Norrlands Årsmöte. Just du får det här brevet för att du varit medlem i en Sverok-förening med säte i Nedre Norrland (Jämtland och Västernorrland) under 2006/2007. | |
| Årsmöte | |
| Sverok Nedre Norrland har årsmöte den 7:e till 9:e mars. I år kommer vi att använda Själevads Fritidsgård som möteslokal. | |
| Mer information om årsmötet kommer på hemsidan efter helgen, men använd gärna forumet redan nu om det är något du undrar. | |
| http://nn.sverok.se/ | |
| Nominera! | |
| Sverok Nedre Norrland behöver dig! Valberedningen saknar ett par personer för att ha ett komplett förslag till ny styrelse. Vill du få ovärderlig styrelseerfarenhet? Vill du resa runt i Sverige och träffa andra Sverok-aktiva? Vill du engagera dig i Sveroks bästa distrikt? | |
| Nominera dig själv nu! genom att svara på det här mailet med ditt namn och telefonnummer. Du kan även nominera andra som du tror kan vara intresserade! Mer om detta kommer på hemsidan. | |
| Hemsidan | |
| Nu är Sverok NNs nya hemsida igång! Nu med mer av allt. Kom och gör ett avtryck/intryck! | |
| http://nn.sverok.se/ | |
| Hitta andra spelare i din omgivning. Diskutera årsmötet. Ställ frågor. Lägg er i! | |
| http://nn.sverok.se/ | |
| Tack på förhand! Hoppas vi syns på årsmötet! | |
| Mvh, Anders Östlund. Ordf. Sverok Nedre Norrland :-) |
Sign up for free
to join this conversation on GitHub.
Already have an account?
Sign in to comment